4 nov. 2011

Sa vorbim despre...autobronzare(I)

        Pentru ca suntem intr-o perioada in care frigul de afara nu ne mai lasa sa ne bronzam natural, m-am gandit sa scriu in aceasta prima postare despre autobronzare.
        In primul rand as dori sa remarc cateva aspecte de care este bine sa tineti cont cand va hotarati sa folositi un produs autobronzant, indiferent ca e crema, gel, spray, etc. Eu tin cont de aceste reguli (de multe dintre ele mi-am dat seama pe parcurs) si pot spune ca ma impac destul de bine cu autobronzantele.
 
          

  •  Inainte sa folositi autobronzantul este absolut necesar sa va exfoliati pielea si sa fiti epilate daca doriti sa va bucurati de un bronz uniform si de lunga durata.
  • Dupa ce v-ati exfoliat, pregatiti-va pielea pentru produsul autobronzant folosind o crema de corp hidratanta. Asteptati cateva minute pana simtiti ca s-a absorbit crema suficient de bine.
  •  Aplicati produsul cu miscari circulare (incepeti cu picioarele, continuati cu trunchiul, spatele si apoi cu bratele). Incercati sa il intindeti cat mai repede. 
  • Pentru inceput ar fi ideal sa folositi o crema de corp ce contine putin autobronzant ca sa va obisnuiti cu aplicarea lui si abia dupa ce sunteti sigure ca va descurcati puteti sa treceti la un produs mai puternic.
  • Asteptati 15-20 de minute (sau chiar mai mult daca este nevoie) inainte sa va imbracati pentru a-i da timp autobronzantului sa se absoarba in piele. Acest pas este deosebit de important daca nu vreti sa va treziti cu dungi pe piele sau cu pete pe haine.
  • Repetati zilnic procedeul pana obtineti nuanta dorita.
  • Spalati-va bine pe maini dupa fiecare aplicare daca nu vreti sa aveti palmele portocalii:)

        In aproximativ o saptamana bronzul artificial incepe sa dispara, dar ii puteti prelungi durata daca va hidratati zilnic pielea si evitati dusurile prea lungi (deoarece inmoaie pielea si favorizeaza exfolierea ei, ducand astfel la disparitia bronzului).

        Cand totusi nu mai aveti incotro si "bronzul" se incapataneaza sa va paraseasca, faceti o baie luuunga si relaxanta, iar dupa ce se inmoaie pielea, va exfoliati cu un produs special, iar pentru un rezultat mai bun apelati la o manusa exfolianta.

        Zilele urmatoare va voi prezenta autobronzantele pe care le-am testat, dar si cateva pareri despre fiecare in parte.


                                                                                O zi frumoasa!                        


              

2 comentarii:

  1. ce autobronzant folosesti?

    Eu il am pe cel de la Yves Rocher si e absolut genial :x nu lasa pete deloc :D si nici nu e morcoviu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Magda Harabagiu DimitrescuMomentan nu folosesc niciun autobronzant, inca mai am putin (foaaarte putin) din bronzul de azi-vara. Am unul de la Avon pe care s-ar putea sa il incep cat de curand...de la Yves Rocher nu am incercat, dar o sa il iau in calcul pe viitor daca zici ca e bun.pupici:*

    RăspundețiȘtergere