24 dec. 2011

Christmas TAG

        Hey girls!
        Am preluat acest tag de la Anda Zelenca. M-am hotarat sa il fac si eu pentru ca mi se pare foarte dragut sa ne cunoastem putin prin intermediul preferintelor noastre in ceea ce priveste aceasta sarbatoare minunata;;):X.

        Sa incepem!

1. What's your favorite holiday movie?
Am vazut multe filme dragute de Craciun, dar parca tot "Home alone" (1, 2 si 3) ramane preferatul meu. Cand eram mica asteptam in fiecare an de Craciun sa il dea la tv si de fiecare data ma uitam cu placere si radeam intr-una.

2. What's your favorite Christmas color?
Nu stiu voi ce ziceti, dar eu intotdeauna am asociat Craciunul cu culoarea rosie, care de altfel este si culoarea mea preferata;;)

3. Do you like to stay in your PJ's or dress up for Christmas?
Primul lucru pe care il fac cand ma trezesc este sa imi dau jos pijamaua, pentru ca altfel am impresia ca inca dorm:)) Asa ca evident de Craciun aleg sa ma aranjez macar putin.;;)

4. If you could only buy one person a present this year who would it be?
Cam imposibil...le-am cumparat cadouri la toti cei dragi, nu as putea sa exclud pe nimeni.

5. Do you open your presents on Christmas Eve or Christmas morning?
De obicei le deschideam in seara de Ajun, dar anul acesta le-am deschis chiar si mai repede:)))Asta e...le-am primit, a fost imposibil sa ma abtin:)

6. Have you ever built a ginger bread house?
Nu:)


7. What do you like to do on Christmas break?
Imi place sa fiu langa cei dragi, sa dau sms-uri cu urari de sarbatori, sa ascult colinde, sa fac poze, sa ies in oras sa vad luminile, sa pap prajituri etc :-p

8. Any Christmas wishes?
In primul rand sa fiu mereu inconjurata de persoane dragi mie, sa evolueze blogul cat mai mult si...sa fiu fericita:)

9. Favorite Christmas smell?
Mirosul bradului:X

10. Favorite Christmas meal or treat?
Mancarurile de traditionale mi se par cam grele, dar iubesc prajiturile:X (in special cele cu nuca).


Poate sa preia tag'ul oricine doreste, eu zic ca este foarte dragut sa aflam ce preferinte avem cand vine vorba de Craciun.:)


Si la final va las cu cateva poze specifice sarbatorilor de iarna.;;)








Va doresc cele mai frumoase sarbatori alaturi de persoanele dragi voua, sa fiti inconjurati de multa iubire si sa fie Mosul cat mai darnic! Va pup si va imbratisez cu drag!:*>:D<

 
                                            O zi frumoasa!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu