30 ian. 2012

Review: Affinitone 24h foundation

Hey girls!
Cu siguranta ati observat din postarile trecute ca sunt fidela fondului de ten Stay Matte de la Rimmel London, deoarece se potriveste perfect tipului meu de ten, nu contine anumite ingrediente daunatoare pielii si are un finish natural.

Ei bine, zilele trecute am observat ca este pe terminate fondul meu de ten asa ca m-am gandit sa imi achizitionez altul si de data aceasta sa incerc ceva nou. Mi-am luat acest Affinitone de la Maybelline dupa ce m-am gandit ca nu mi-ar prinde rau un fond de ten rezistent la transfer, deoarece pe tenul meu gras nu stau la locul lor prea multe produse.:)

*Nuanta este 30 sand, mi-a fost teama sa nu fie prea inchis, dar din fericire este perfect pentru tenul meu.


Cam aceasta ar fi parerea mea despre el:
1.Ambalajul
Imi place:X! Intotdeauna mi s-au parut foarte elegante ambalajele din sticla, iar pompita este foarte utila pentru ca poti controla perfect cantitatea pe care vrei sa o folosesti o data. In acelasi timp, acest mod de dozare mi se pare si foarte igienic.

2.Puterea de acoperire
Este medie spre mare, cea ce reprezinta un maaaare plus pentru tenul meu dificil.


(*Am incercat sa va arat puterea de acoperire, am trasat pe mana o linie cu un creion waterproof si dupa aceea am intins fondul de ten peste.)

3.Aspectul
Chiar daca este un fond de ten rezistent, eu zic ca arata destul de natural pe fata. Il aplic cu pensula cand am mai mult timp la dispozitie si vreau sa imi acopar atent absolut toate imperfectiunile, iar pentru un aspect mai natural apelez la un buretel.

4.Rezistenta
Rezista:) Chiar rezista, acum nu stiu daca tine 24 de ore:)), dar eu l-am aplicat intr-o zi pe la 14:00 la amiaza si seara la 23:00 inca arata bine...evident ca nu arata ca atunci cand l-am aplicat, dar fata de alte fonduri de ten care nu rezista acesta se tinea chiar bine dupa atatea ore. Si nu am aplicat vreun primer special inainte, doar o crema hidratanta de fata.

5.SPF 19
Cred ca stiti toate cat de important este sa folosim un fond de ten cu spf, indiferent de anotimpul in care ne aflam. Eu folosesc si crema de fata cu spf, iar faptul ca si fondul de ten imi ofera o astfel de protectie cred ca este un lucru foarte bun.

PRO:
+Ambalaj practic si elegant
+Putere de acoperire medie spre mare
+Nu incarca tenul
+Nu ingrasa tenul
+Rezista ore in sir
+Are SPF 19
+Pret accesibil (~35 lei)
+Nu este parfumat

CONTRA:
Nu prea am ce sa spun:))

Well, cam aceasta a fost parerea mea despre fondul de ten Affinitone Perfecting & Longlasting 24h, ma bucur ca am gasit un fond de ten de calitate si sper ca acest review v-a fost si voua de folos.

Voi ati incercat acest fond de ten? Daca da, v-a placut?



                                                                            O zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Chiar azi am avut o monstra si l-am testat :D. Am intrat curioasa pe net sa vad si cateva review-uri :D. Chiar imi place :D, sa vedem cum se comporta pana diseara :)). Imi place ca are SPF si cred ca il voi cumpara si eu cat de curand.
    Mersi pentru review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut, e posibil sa il recumpar :) cu multa placere :*

      Ștergere