16 ian. 2012

Un fel de...LOTD:))

Hey girls!
E luni...se vede si se simte:)) Nu stiu cum sunteti voi, dar pentru mine ziua de luni e mereu o zi de sacrificiu si de lupta continua cu somnul si cu lenea:)) In plus sunt putin trista si pentru ca s-a terminat vacanta, as fi vrut macar cateva luni asa:)) (si daca se poate sa o petrec undeva pe o insula la mare =p~)

Eu intotdeauna aveam grija sa ma machiez la lumina naturala ca sa iasa pozele cat mai aproape de realitate, sa puteti observa culorile cat se poate de bine. Well...v-am mai zis ca e luni, nu?:)) M-a apucat dorul de machiaj fix dupa ce s-a intunecat afara si nici vorba de lumina naturala. Am zis ca hai totusi sa incerc ca poate am noroc..aha...:))

Machiajul a iesit foarte frumos, am lucrat cu alb mat, mov, turcoaz:X Dar pozele nu au iesit pe placul meu, desi am facut o gramada...Vi le arat doar pe cele care au iesit bine, si promit ca o sa refac cat de curand look'ul, sa pot face pozele la lumina naturala, pentru ca este pacat sa nu va arat si voua :*


Culorile arata mult mai bine in realitate si sunt mult mai intense, sper sa va arat asta dupa ce refac look'ul la lumina naturala (si nu intr-o zi de luni evident:)) ).


                                                                              O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu