14 mar. 2012

Mici cumparaturi...

Fetelor, astazi a sosit comanda de la Lady's...Sincer nu prea am stiut ce sa comand pentru mine, m-am hotarat tare greu, dar pana la urma mi-am luat o crema dupa epilat si o oja (era si pacat sa nu iau la cat de minuscul era pretul ei).

Ieri am intrat intr-un magazin de cosmetice si din cele foaaaarte multe nuante de oja Gabrini mi-am ales-o pe cea din poza, un roz dulce precum o bombonica:X


Mie imi plac enorm ojele Gabrini! Una dintre ele o am de 2 ani si credeti-ma ca nu s-a ingrosat absolut deloc, plus ca se usuca destul de repede si rezista muuult pe unghii. Am avut oje mai scumpe dar nu mi s-au parut nici pe departe atat de bune ca acestea.

Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?

                                                    O zi frumoasa!

2 comentarii: