14 mar. 2012

Review: Avon Smooth Minerals foundation

Hey girls!
Saptamana trecuta am primit acest fond de ten de la o prietena si am fost foarte fericita, deoarece am auzit numai lucruri bune despre el. L-am folosit de cateva ori ca sa imi fac o parere cat mai corecta si m-am gandit ca nu ar fi rau sa imi impartasesc aceasta parere cu voi.

Nuanta pe care o detin eu este "nude", poate o idee inchisa pentru tenul meu, dar avand in vedere faptul ca zilele insorite nu sunt asa de departe-este binevenit:)



  • Are putere de acoperie inspre medie.
  • Poate fi aplicat si peste fond de ten (in loc de pudra), dar si numai peste o crema hidratanta daca vreti ceva mai lejer si nu aveti probleme cu imperfectiunile.
  • Mentine tenul mat cateva ore bune. Am avut alte pudre matifiante care nu tineau sub control secretia de sebum atat de bine cat o face acest fdt mineral:)
  • Poate fi aplicat cu pensula pentru pudra (normala sau kabuki) sau cu aplicator special
  • Are un finish natural
  • Nu incarca fata
  • Spre deosebire de alte fonduri de ten (lichide, crema, spuma), poate fi reaplicat pe parcursul zilei pentru mici retusuri
  • La cat este de bun, isi merita pretul (39 lei pret standard, dar la reduceri il puteti gasi pana in 30)

Nota:10/10

Dupa cum ati vazut, din partea mea are nota 10, imi place foarte mult si sunt sigura ca il voi recumpara. Am avut fond de ten mineral si de la Rimmel dar nu mi-a placut atat de mult cum imi place acesta.


Voi l-ati incercat?

2 comentarii:

  1. nu l-am incercat dar ma tenteaza de ceva vreme. Am auzit numai lucruri bune despre el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa il incerci linistita pt ca nu cred ca o sa regreti! Pupici:*

      Ștergere