3 mar. 2012

Voi le-ati incercat?

Fetelor, am o mica problema...imi trebuie un corector bun pentru a acoperi cearcanele si nu prea stiu ce sa imi cumpar...Azi am fost prin magazine si am vazut noul corector de la Rimmel-Wake Me Up.

L-am incercat putin pe mana si mi s-a parut ok, dar inca nu prea sunt hotarata daca ar fi ok sa mi-l cumpar sau sa caut si altceva.
Si fondul de ten mi se pare dragut, dar cum eu am tenul gras nu cred ca este tocmai potrivit pentru mine...Totusi vreau sa aflu mai multe pareri

Voi ati incercat fondul de ten si/sau corectorul? Daca da, ce impresie v-au facut?

8 comentarii:

  1. Buna.
    Eu am fondul de ten in nuanta true ivory. Are acoperire mica dar imi place finishul. Eu am ten uscat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le ador pe amandoua!

    Nu are acoperire mica fondul de ten, ci medie. Chiar acopera binisor imperfectiunile. Iti trebuie o pudra matifianta peste daca ai tenul uscat si o sa fie ok. :P

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu as vrea sa le incerc! daca ti le iei sa le faci review :) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, promit ca daca mi le achizitionez va vorbesc si voua despre ele!:*

      Ștergere
  4. Demult as vrea sa incerc fondul de ten de la Rimmel Wake-me Up... totusi, fiindca am tenul gras am o mica retinere... dar am mai avut fond de ten cu mici particule "sclipitoare", ca sa spun asa - de la L'oreal si arata foarte bine pe fata... Sunt similare, asa am auzit - sunt destul de lichide dar sunt buildable, pot acoperi mediu imperfectiunnile... insa cam curg de pe fata, odata la doua-trei ore (daca ai tenul gras) trebuie sa retusezi machiajul - ceea ce poate fi destul de iritant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca m-ai ajutat si tu cu o parere, tocmai de aceea ezit si eu sa mi-l cumpar-pentru ca am tenul gras. pupici:*

      Ștergere