20 iul. 2012

Cumparaturi de vara!

Hey girls!
Saptamana trecuta inca mai eram in Bucuresti, asa ca am profitat din plin de reducerile de la mall-uri (si nu numai) si mi-am achizitionat niste lucrusoare pe care mi le doream de ceva timp:

 *Poseta Carrefour

 *Rochita no name

 *"Aleph" (Paulo Coelho)

 *Blugi Stradivarius

 *Doua reviste "Click pentru femei" (le-am luat pt cadou)

 *Ochelari de soare Optiplaza

 *Cercei handmade

 *Geanta Eponge

 *Costum de baie Reserved

*Tenesi Kenvelo

 *Sampon uscat Balea

 *Spray hidratant termoprotector Gerovital Plant

 *Apa de toaleta Avon "Miami Party"

Bunatati de la Life Care:
*Parfum Orchidee Blanche
*Deodorant Bio
*Sapun antibacterian
*Gel de dus antistress

 *Scrub pentru fata

*Spray impotriva tantarilor "Autan"
*Lotiune spf 20 Gerocossen

Voi ce v-ati mai cumparat?

Va pup dulce!

4 comentarii: