1 aug. 2012

Favoritele lunii iulie (+iunie)

Hey girls!
Cum la sfarsitul lunii iunie am plecat la Bucuresti, nu am mai apucat sa fac postarea cu favoritele lunii, asa ca va arat acum ce produse am folosit cel mai des in aceste doua luni de vara:

Machiaj:
*Garnier BB cream
*Avon Smooth Minerals foundation
*Eyeliner alb Essence
*Gloss Glazewear Sparkle Avon (coral reef)

Ingrijire:
*Exfoliant pt fata Cyclax
*Deodorant Dove Original
*Lapte protectie solara Gerocossen
*Demachiant Garnier
*Gel de dus antistress Krauter

Voi ce produse ati folosit in luna iulie?

Va pup dulce!

4 comentarii:

  1. Redescoperit o mare parte din produse dar am si achizitionat cateva produse asteptate sa fie la reducere:)). Pot afirma faptul ca am devenit fana apei termale care o recomand la toata lumea din toata inima :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc apa termala, este un ajutor de nadejde in multe situatii:*

      Ștergere
  2. Deodorantele Dove si Nivea sunt preferatele mele!:X

    RăspundețiȘtergere