29 aug. 2012

Review: Pudra Compacta Isabelle Dupont

Hey girls!
Dupa cum prea bine stiti, eu am tenul gras si destul de dificil, fapt care ma determina sa fiu intr-o continua cautare a produselor perfecte de machiaj si ingrijire.

Ei bine, pudra compacta matifianta este cel mai mare aliat in lupta contra secretiei de sebum, si acest lucru
vi-l poate confirma orice "fericita" posesoare a unui ten gras. Eu am incercat diferite pudre, unele mi-au placut, altele nu...dar astazi vreau sa va vorbesc despre pudra compacta Isabelle Dupont de la Lady's, cu care tenul meu se impaca foarte bine:



Eu mi-am ales nuanta medium (102), deoarece este cea mai apropiata de nunata tenului meu pe timp de vara. Nu vreau sa fiu plictisitoare si sa ma lungesc prea mult, asa ca o sa va prezint scurt si la obiect parerea mea despre aceasta pudra:

  • Aplicata peste fondul de ten, confera un finish mat, ce se mentine pentru aproximativ 4 ore
  • Nu incarca tenul
  • Putem sa o reaplicam pe parcursul zilei, fara sa ne temem de un aspect neplacut si incarcat
  • Are un design frumos si elegant
  • Are un ambalaj practic, o putem purta linistite la noi pentru ca nu ocupa mult spatiu
  • Pudra vine insotita si de un buretel aplicator (eu in general o aplic cu pesula)
  • E foarte accesibila la pret-12, 7 lei
  • Se consuma greu...eu o am de ceva timp, am folosit-o zilnic si nu da semne ca ar fi gata
Puteti sa achizitionati aceasta pudra, dar si multe alte produse bune si accesibile la pret daca completati acest formular.  

Pentru alte intrebari referitoare la produsele Lady's, va astept la rubrica de comentarii sau la adresa de mail din sectiunea "contact".

Va pup dulce!

10 comentarii:

  1. Si eu am aceasta pudra si sunt foarte multumita de ea

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt o "fericita" posesoare a tenului gras dar sincera sa fiu m-am obisnuit cu tenul meu zapacit ( asa cum e de felul lui).... Totul a devenit ca o rutina :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa sti ca e bine sa ne obisnuim cu tenul nostru gras pentru ca mai incolo o sa ii fim recunoscatoare pentru ca nu se rideaza la fel de repede ca cel uscat. Pupici:*

      Ștergere
  3. Eu folosesc pudra cealalta la 10,5 si e si aceea foarte buna. Sunt multumita de ea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu deocamdata doar aceasta am incercat-o de la Lady's...pupici:*

      Ștergere
  4. Si eu folosesc aceasta pudra si sunt foarte multumita de ea !! Si chiar se termina greu.. eu o am de cateva luni bune si o folosesc aproape zilnic si inca nu s-a facut gaura :)).
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta ziceam si eu, o folosesc aproape zilnic de o perioada buna de timp si nu are gaura:)) pupici:*

      Ștergere
  5. Buna , vreau si eu sa comand pudra dar vreau sa stiu cat costa transportul :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o comanzi prin intermediul unui reprezentant, platesti doar pudra...iar daca o comanzi tu de la ei, transportul e gratuit prin curier, pt comenzi de peste 50 lei, m-am uitat acum pe site :*

      Ștergere