12 aug. 2012

Week in photos (1)

Hey girls!
Am observat ca acest gen de postare este tot mai populara pe multe bloguri si pentru mine personal este o adevarata incantare sa descopar prin intermediul pozelor ce au mai facut bloggeritele in ultima saptamana:) Cum imi place atat de mult ideea de "week in photos", am adoptat-o si eu:

~ Manichiura pe care am purtat-o cu mare drag timp de cateva zile~

 ~O pizza absolut delicioasa~

 ~Bunatatile de la Elf:X~

 ~Recitind una dintre cartile mele de suflet, pe care v-o recomand cu mare drag : "Puterea" de Rhonda Byrne~

 ~E timpul pentru frappe si...manichiura!~

~Ce e mai energizant decat o cafeluta cu lapte, din cana mea preferata?~

Cam atat pentru saptamana aceasta, ma bucur ca am inceput si eu sa public acest gen de postare pentru ca astfel sunt mai motivata sa fac fotografii, activitate pe care nu stiu din ce cauza am neglijat-o in ultima vreme.

Va pup dulce!

11 comentarii:

  1. Chiar m-ai facut curioasa legat de carte...eu am citit doar secretul si nu am considerat ca mai poate sa aduca ceva nou...
    Delicioasa pizza......yummy
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti linistita sa citesti cartea pentru ca nu o sa iti para rau. Si eu am citit "Secretul" si iti pot spune ca in "Puterea" se vorbeste tot despre legea atractiei, dar dintr-o alta perspectiva, este scoasa in evidenta puterea iubirii si este explicat felul in care aceasta functioneaza:*pupici

      Ștergere
  2. Se pare ca ai avut un weekend minunat. Iti doresc si saptamana care urmeaya sa fie la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am avut o saptamana frumoasa si linistita...la fel iti doresc si tie:*

      Ștergere
  3. De abia astept sa vina dimineata sa beau cafeaua cu lapte:))! Mi-ai facut o pofta :*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de bunatati de la ELF ai,sa le folosesti cu placere!!:*

    RăspundețiȘtergere