6 oct. 2012

Review: Elf High Definition Powder

Astazi vreau sa va vorbesc despre o pudra care mie imi place enorm, si anume pudra High Definition de la Elf. Am cumparat-o deoarece am auzit multe pareri pozitive despre ea si cum am un ten dificil, sunt mereu in cautarea unei pudre perfecte.



Ca sa nu va plictisesc prea tare, va prezint pe scurt parerea mea sincera despre acest produs:

  • Este o pudra foarte fina si este suficienta o cantitate mica pentru fiecare aplicare
  • Nu incarca absolut deloc tenul
  • Confera un aspect mat cateva ore bune, chiar si pt un ten gras (eu pot 5 ore sa nu duc grja luciului)
  • Are un aplicator foarte ok, nu trebuie neaparat sa aveti pensula ca sa o puteti aplica
  • Se adapteaza la orice nuanta de ten
  • Se consuma foarte greu
  • Are un ambalaj foarte elegant
Eu pot sa spun ca este cea mai buna pudra a mea de pana acum, va recomand sa o cumparati pentru ca nu o sa fiti dezamagite. Este un produs de calitate si chiar isi merita banii (eu am luat-o cu 38 lei din cate imi amintesc).

Voi ati incercat aceasta pudra? Daca da, v-a placut?
Va pup dulce!

4 comentarii:

  1. Nu am incercat aceasta pudra, dar ma tenteaza :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc pudra aceasta de mai bine de un an si nu m-a dezamagit niciodata, sunt total de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere