15 nov. 2012

Cateva cumparaturi (4)

Salut, frumoaselor!
In ultima perioada nu mi-am cumparat foarte multe lucruri, dar sunt foarte fericita ca am gasit in sfarsit ceva ce cautam de mult timp prin magazine si nu vedeam pe nicaieri: autobronzanteee!!! La mine in oras am umblat prin toate magazinele posibile, am intrebat, am cautat...si nu am gasit nimic...asa ca am inceput sa caut pe net si am gasit pe site-ul www.1001cosmetice.ro autobronzante Gerovital si mi-am comandat si eu doua ca sa vad cum sunt.

Ieri mi-a ajuns comanda si pot sa spun ca totul a decurs ok, produsele erau bine impachetate si m-am bucurat cand am vazut ca am primit un mic cadou-un mini-gel de dus Nivea care miroase super bine. 

 Inca nu le-am incercat pentru ca momentan vreau sa il termin pe cel de la Avon...dar peste o saptamana-doua, dupa ce imi fac o parere, incerc sa revin pe blog cu un review.

Mi-am mai luat si acest gel contur pentru ochi de la Avon, sper sa fie ok:"> Am avut unul de la Gerovital care e pe terminate si aveam nevoie de ceva hidratant pentru zona din jurul ochilor:)

Voi ce v-ati mai cumparat? Daca stiti niste autobronzante bune, care se pot comanda online...imi spuneti si mie? :">
Va pup dulce!

2 comentarii:

  1. Eu foloseam intr-un timpautobronzant Dove si eram multumita. As fi curioasa sa il incerc si pe cel de la gerovital

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vrut sa imi iau Dove pt ca am auzit ca e bun, dar nu am gasit...:( L-am aplicat deja de doua ori pe cel de la Gerovital si asa la prima vedere mi s-a parut destul de ok, dar o sa revin cu un review peste ceva timp:*

      Ștergere