19 nov. 2012

Review: Spray Termoprotector Avon Advance Techniques

Daca iubiti si voi parul drept si folositi destul de des placa, probabil stiti cat este de important sa folositi inainte un produs termoprotector. Eu personal ador parul drept si mi l-as intinde de fiecare data dupa spalare, dar in acelasi timp sunt constienta ca oricat este placa de buna si de performanta, in cele din urma deterioreaza firul de par. 

Cum nu ma pot abtine sa stau departe de placa o perioada prea indelungata (ondulatorul il folosesc rar), am incercat de-a lungul timpului mai multe spray-uri termoprotectoare si pot sa spun ca nu am prea vazut diferente intre ele. Am folosit pana acum spray de la Tresemme, Syoss, Gerovital si Avon si am observat ca toate fac cam acelasi lucru. Mi-am luat acest produs in campania trecuta de la Avon si vreau sa va spun pe scurt parerea mea despre el:


-miroase foarte bine
-ajuta parul sa se intinda mai usor
-nu incarca parul, nu il imbacseste
-nu ingrasa parul (eu oricum il aplic mai mult pe varfuri)
-ajuta parul sa stea intins mai mult timp
-are un pret foarte ok (18 Ron pret standard, dar eu am prins oferta si l-am luat cu 10)

Sfatul meu este sa folositi un produs termoprotector inainte sa va coafati sau uscati parul, deoarece oricat ar fi de bune placa sau ondulatorul, in timp deterioreaza si usuca firul de par...mai bine sa prevenim decat sa vindecam:)

Voi ce produs termoprotector folositi?
Va pup dulce!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu