3 nov. 2012

Tag: Read, read and then read some more

Salut, frumoaselor!
Azi am citit cu mare placere un tag foarte frumos pe blogul Andei Zelenca. Deoarece iubesc enorm cartile, m-am hotarat sa il preiau si eu, sa ma cunoasteti mai bine prin intermediul acestei pasiuni pentru lectura:


1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Tin mult la carti indiferent daca sunt ale mele sau sunt imprumutate de la biblioteca...nu mi-a placut niciodata sa le indoi, prefer sa folosesc un semn sau sa pun o bucatica de hartie daca nu am semn la indemana.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Cred ca a trecut ceva timp de cand nu am mai primit o carte, dar imi cumpar eu cat de des pot, asa ca nu e problema :)

3. Citesti in baie?
Nu...nu mi-a placut niciodata sa citesc in baie:)

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Chiar sa scriu o carte nu cred ca m-am gandit vreodata, dar am multa imaginatie si nu se stie niciodata...

5. Care este cartea ta preferata?
Destul de greu sa gasesc doar una, am mai multe preferate: "Secretul" (Rhonda Byrne), "Veronika se hotaraste sa moara" (Paulo Coelho), "Fantoma de la opera" (Gaston Leroux)...si lista poate continua:)

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Doar pe cele de dezvoltare personala...mi se pare ciudat sa recitesc o carte de beletristica, oricat mi-ar fi placut de mult...nu imi place senzatia aceea cand stiu ce urmeaza sa se intample:)

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Woow...cred ca in primul rand le-as multumi pentru ca si-au pus o particica din suflet in operele lor, ca ne-au introdus in lumi imaginare, de basm...si le-as mai spune cat de mult ii apreciez si cat de mult valoreaza munca lor pentru noi, cei care ii "citim".

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Nu gasesc prea des persoane foarte pasionate de lectura, dar am doua prietene cu care oricand pot sa vorbesc despre carti, ne facem recomandari una alteia, mai schimbam pareri despre ultimele carti citite...

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
La biblioteca liceului meu exista un panou cu cateva carti care este actualizat constant...cand trec pe acolo si ma atrage un titlu, citesc putin si descrierea sau rasfoiesc putin cartea si daca mi se pare interesanta o imprumut. Cand vine vorba de cumparat, petrec ceva timp pe librariile online, citesc descrieri sau tin cont de recomandari.

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie sa o citeasca?
Chiar daca este o carte ce a starnit destul de multe controverse, cartea "Secretul" de Rhonda Byrne ar trebui citita de toata lumea, indiferent de varsta. Daca nu ati citit-o, nu mai stati pe ganduri :)

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
Patul :)

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Daca nu e liniste deplina, nu ma pot concentra la ce citesc.

13. Ai citit carti in format electronic?
Nu si nici nu ma atrage...prefer sa tin cartea in mana, e mai sanatos pentru ochi si parca ma simt mai aproape de ceea ce se intampla in carte.

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Ambele variante. De cele mai multe ori, imi cumpar carti de psihologie/dezvoltare personala, iar pe cele de beletristica le imprumut de la biblioteca.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata:
"Secretul" de Rhonda Byrne
"Veronika se hotaraste sa moara" de Paulo Coelho
"Secretele mintii de milionar" de Harv Eker
"Fantoma de la opera" de Gaston Leroux
"Dragostea in vremea holerei" de Gabriel Garcia Marquez
Mi-a fost greu sa fac acest top 5, am multe carti preferate...

Dau tag-ul mai departe tuturor pasionatelor de lectura.
Voua va place sa cititi? Daca da, ce carti ati recomanda pasionatilor de lectura?
Va pup dulce!

4 comentarii: