21 dec. 2012

Tag: Christmas Time

Inca de cand eram mica, asteptam cu mare nerabdare Craciunul. Luna decembrie era pentru mine o luna magica, deosebita, iar lucrurile nu s-au schimbat nici acum. Consider ca nu exista sarbatoare mai frumoasa si mai incarcata de emotie decat Craciunul. 


Cred ca as putea sa scriu pana dimineata despre Craciun si tot nu ar fi suficient...pur si simplu iubesc aceasta sarbatoare si tot ce tine de ea, motiv pentru care am preluat acest tag frumos care circula prin blogosfera:

1.Ce iubesti cel mai mult in ceea ce priveste luna Decembrie?
Cu siguranta Craciunul si tot ce implica aceasta sarbatoare minunata (timp petrecut cu cei dragi, impodobitul bradului, colinde, cadouri, etc)

2.Care este parfumul tau preferat in perioada sarbatorilor de iarna?
Nu am un parfum anume, dar iarna aceasta am folosit "Rare Pearls" de la Avon si il voi folosi in continuare deoarece este extrem de delicat, rafinat si feminin. Daca e sa vorbim de miresme, iubesc mirosul de scortisoara si portocale:)

3.Care sunt cele trei produse fara de care nu poti trai in aceasta perioada?
Cu siguranta nu ma pot desparti de crema hidratanta pentru maini, balsamul pentru buze si cafeaua calda cu lapte pe care o savurez zi de zi (e mult mai buna cand stau in patic si citesc sau mai uit la un film)



4.Care este look-ul tau "go to" in luna decembrie? Cat eyes? Buze rosii?
Ei bine, am observat ca in perioada sarbatorilor tind sa folosesc mai des rujul rosu, pe care il cam ignor in timpul anului si de multe ori aleg culori sidefate sau stralucitoare pentru machiajul ochiilor (auriu sau argintiu).

5.Care este produsul tau "sclipicios" preferat? Poate sa fie orice!
Nu am un singur produs "sclipicios" preferat, sunt 4, si anume aceste oje pe care am observat ca le folosesc foarte mult in perioada sarbatorilor, ca top coat:

6.Arata-ne ornamentul tau preferat pentru bradul de Craciun!
Am mai multe ornamente preferate, dar as putea spune ca imi plac in mod deosebit acesti ingerasi handmade pe care i-am achizitionat acum 2 ani de la un targ de Craciun:

7.Care sunt dulciurile tale preferate in aceasta perioada?
Hmmm...dulciuuuri:X Ei bine, in ultima perioada am dat peste niste bomboane de pom tare bune si am tot papat cate am poftit :"> Tot in aceasta perioada mai mananc prajituri si cozonac (cu mac e preferatul meu, dar consum foarte rar)

8.Care este filmul tau preferat de Craciun?
Cand vine vorba de filme de Craciun, cred ca toti ne gandim mai intai la "Singur acasa", abia apoi la alte filme:)) Chiar daca le-am vazut si revazut pe toate de nenumarate ori, raman filmele mele preferate de Craciun.

9.Ce doresti sa iti aduca Mos Craciun anul acesta?
Energie si optimism :) Chiar o sa am nevoie de asa ceva anul viitor :)

10.Sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire! Pe cine vrei sa recomanzi si de ce?
E liber sa preia acest tag oricine doreste, mi-ar face mare placere sa il citesc la cat mai multe dintre voi!!!

Va pup dulce!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu