4 nov. 2014

Review: L'Oreal Lumi Magique Foundation

Folosesc fondul de ten L'Oreal Lumi Magique de ceva timp (sunt deja la a doua sticluţă) şi m-am gandit că a sosit momentul să vă vorbesc despre el.

Dupa cum o să puteţi observa, eu am nuanţă mai închisă (deoarece folosesc autobronzant), dar din câte am vazut, gama de nuanţe este destul de variată şi cu siguranţă veţi găsi nuanţa care vi se potriveşte cel mai bine. Aşadar, o să vă prezint pe scurt părerea mea despre acest produs:


-Puterea de acoperire este medie spre mică. Eu il folosesc în zilele în care tenul meu arată bine şi unde este nevoie, mai revin cu puţin produs, cu ajutorul unei pensule sau a unui bureţel. Aşadar, este buildable, dar cu grijă, şi numai în zonele in care aveţi nevoie de acoperire suplimentară.

-Deşi este un fond de ten iluminator, nu conţine particule strălucitoare, dar conferă un finish luminos şi natural.

-Este hidratant, nu usucă tenul şi nici nu scoate in evidenţă porţiunile uscate.

-Îl recomand pentru persoanele cu tenul uscat sau normal. Pentru tenul gras, probabil nu o să vă placă, deoarece trebuie să fiţi mereu cu pudra după voi şi să o reaplicaţi o dată la 3-4 ore.

-Uniformizează frumos nuanţa tenului şi arată natural.

-Imi place ambalajul, este frumos şi elegant, iar pompiţa este foarte eficientă, ne ajută să dozăm exact cantitatea de produs necesară. Dacă doriţi să îl aplicaţi intr-un strat subţire, o pompiţă este suficientă.

-Are SPF 18, ceea ce il face potrivit pentru a fi purtat ziua...dar vă recomand să îl evitaţi seara, mai ales dacă veţi face poze cu blit...asta dacă nu vă doriţi să apăreţi în poze cu faţa mai albă decât restul corpului.

-Costă în jur de 60 de lei, dar depinde de unde il cumpăraţi. Îl puteţi achiziţiona de aici.

Ati folosit acest fond de ten? Daca da, v-a plăcut?
Vă pup dulce!


6 comentarii:

  1. La 60 de lei nu l-as cumpara mai ales ca are o acoperire mica medie, prefer sa mi cumpar de la avon cu 20 de lei..bineinteles ca mi-ar placea si mie unul mai bun si mai scump,dar deh..:)
    p.s. ma bucur ca ai inceput sa postezi iar:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat din Auchan cu 55 de lei parca, iar daca il prinzi la vreo reducere, e foarte bine. De fondurile de ten de la Avon nu prea stiu ce sa zic, nu am avut niciunul pana acum...si eu ma bucur ca am inceput sa postez din nou, crede-ma:)) pupici :*

      Ștergere
  2. Mie imi place, e foarte bun la tenul uscat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandeam sa il iau si eu dar cand am vazut ca nu recomanzi pt ten mixt /gras... trebuie sa ma reprofilez :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa incerci tot de la L'Oreal - Infallible 16 h sau Maybelline Affinitone 24 h. Mie mi-au placut ambele tare mult, acopera bine si sunt bune pentru ten gras/mixt :*

      Ștergere