26 dec. 2014

Review: Fond de ten Rimmel Lasting Finish 25H

În ultima lună a anului 2014, am avut bucuria de a descoperii două produse absolut minunate, pe care le voi recumpăra mult timp de acum încolo. Despre primul produs, şi anume Fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25H vă voi vorbi azi, iar despre cel de-am doilea produs minune (vă dau un indiciu: e autobronzant) voi încerca să scriu o postare în zilele următoare. 

Cu toate că nu mă înţeleg foarte bine cu fondurile de ten de la Rimmel (majoritatea nu sunt bune pentru tenul meu gras, se oxidează pe parcursul zilei sau nu acoperă suficient), am hotărât să îi dau acestuia o şansă după ce am citit o mulţime de review-uri pozitive pe diverse bloguri. Iniţial, când l-am văzut pe rafuri în magazine, nu l-am băgat în seamă, dar după spusele bloggeriţelor, avea nişte calităţi pe care eu le caut la un fond de ten. L-am cumpărat de la mine din oraş cu 27 de lei şi am fost nerăbdătoare să îl testez.

Tot ce pot să spun e că m-a cucerit încă de la prima aplicare. De-a lungul timpului am observat că tenul meu se împacă bine cu fondurile de ten rezistente la transfer, deoarece acestea stau la locul lor toată ziua, chiar şi pe un ten gras. Ei bine, acum vă voi spune părerea mea sinceră despre acest produs:

-În primul rând am remarcat ambalajul pentru că, pentru mine, tot ce este roşu, sare mereu în evidenţă. Îmi plac fondurile de ten cu pompiţă deoarece acest mod de dozare este şi igienic, şi eficient: scoţi produs doar cât e nevoie, iar la acest fond de ten, o pompiţă e suficientă.

-Puterea de acoperire e medie spre mare, şi dacă e aplicat într-un strat subţire, nu încarcă tenul. Eu îl reaplic doar pe porţiunile cu imperfecţiuni şi astfel nici nu mai e nevoie să folosesc corector.

-Nu se oxidează deloc pe ten şi mie nu mi-a scos în evidenţă porţiunile uscate.

-Are un finish mat şi reuşeşte să se menţină aşa ore bune, chiar şi pe un ten gras. Eu peste am aplicat pudra Stay Matte de la Rimmel şi pot să vă spun că am avut nevoie de retuş abia peste 7 ore, ceea ce nu mi s-a mai întâmplat până acum. Orice fond de ten foloseam, trebuia sa reaplic pudra peste 4-5 ore.

-Rezistă bine pe ten întreaga zi. Nu ştiu dacă rezistă 25 de ore, dar nici nu cred ca voi încerca asta vreodată, dar de dimineaţa până seara cu siguranţă stă la locul lui dacă mai facem mici retuşuri.

-Are un parfum discret, chiar placut, fără să fie deranjant.

-Are SPF 20, deci nu trebuie să mai folosiţi produse suplimentare pentru protecţia solară.

-Este destul de cremos, nu lichid, şi se întinde uşor pe ten.

-Gama de nuanţe nu este una foarte variată, dar poate veţi găsi doua nuanţe care, combinate, formează nuanţa ideala pentru tenul vostru.

-Îl puteţi achiziţiona la un preţ foarte bun aici.

Aţi încercat acest fond de ten? Dacă da, v-a plăcut?

6 comentarii:

  1. il am si eu si imi place mult consistenta sa :D
    cred ca mi ar fi trebuit o nuanta mai deschisa/...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place enorm de mult! Am si Infaillible 24h de la L'Oreal si nu mi-a placut atat de mult ca si acesta. Are o acoperire super si imi place finish-ul mat pe care il lasa! I-am facut si eu un review aici: http://dianedusoleil.blogspot.ro/2014/12/review-fond-de-ten-rimmel-london-extra.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt curioasa sa incerc si Infaillible 24h de la L'Oreal, am auzit lucruri bune despre el. pupici :*

      Ștergere
  3. il am de pe wishlist de ceva vreme insa am tot amanat cumpararea lui , de ce ..nu stiu , poate ca am luat altceva in detrimentul sau, insa trebuie sa il incerc neaparat ,sper cat mai curand

    RăspundețiȘtergere